Procedure

Onze school maakt onderscheid tussen aanmelding en inschrijving.

Aanmelding: Het kenbaar maken van interesse in een mogelijke inschrijving van uw kind op onze basisschool.

U kunt contact opnemen, per mail of per telefoon, met de directeur en kenbaar maken dat u interesse heeft in een mogelijke inschrijving.

Er zal dan een kennismakingsbezoek afgesproken worden. In dit gesprek zal de directeur vertellen over het onderwijs op de school en een rondeleiding geven door het gebouw. In ditzelfde gesprek kunt u aangeven wat uw kind nodig heeft, of wat u denkt dat uw kind nodig heeft. Samen met de directeur kijkt u dan of wij een passende school zijn voor uw kind.

Inschrijving:

Als u besloten heeft dat de Groen van Prinstererschool een passenede school is, kunt u na het kennismakingsgesprek het inschrijfformulier meenemen en invullen en aan onze school retourneren. U kunt het inschrijfformulier ook vinden in onderstaand pdf. bestand.

De gegevens van het inschrijfformulier worden wel opgenomen in ons digitaal administratiesysteem.

Bij het inschrijfformulier ontvangt u ook een formulier met betrekking tot de AVG en de privacy van uw kind. U kunt zelf beslissen welke informatie de school voor welke doelen mag gebruiken. Op elk moment mag u deze toestemming wijzigen of intrekken.